Doprava a vrátenie tovaru
Nižšie sa dozviete o našich prepravných zásadách a postupoch.
Vrátenie tovaru a reklamácia
Vrátenie tovaru
Do 14 dní máte právo vrátiť tovar bez udania dôvodu. Táto lehota Vám začína plynúť odo dňa nasledujúceho po dni:
a) uzavretia zmluvy,
b) v prípade uzavretia kúpnej zmluvy, keď Vy alebo Vami určená tretia osoba (iná ako dopravca) prevezme tovar,
c) v prípade uzatvorenia zmluvy, ktorej predmetom je niekoľko druhov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí, keď Vy alebo Vami určená tretia osoba (iná ako dopravca) prevezme poslednú dodávku tovaru.
Aby bola dodržaná lehota na odstúpenie od zmluvy, postačuje odoslať odstúpenie od zmluvy pred uplynutím príslušnej lehoty. V prípade, že chcete odstúpiť od zmluvy, môžete využiť tento formulár.
SLOVENSKÁ REPUBLIKA
Slovenské objednávky budú vyzdvihnuté na vašej adrese a odvezené spoločnosťou UPS. Pre využitie tejto služby kontaktujte, prosím, zákaznícke centrum na e-mailovej adrese [email protected].
Akonáhle bude váš balíček doručený na našu adresu, zašleme vám e-mailom potvrdenie o jeho prevzatí. Ak odstúpite od zmluvy, vrátime vám bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa, keď nám došlo vaše oznámenie o odstúpení od zmluvy, všetky platby, ktoré sme od vás obdržali, vrátane nákladov na dodanie (okrem dodatočných nákladov vzniknutých v dôsledku vami zvoleného) spôsobu dodania, ktorý je iný, než najlacnejší spôsob štandardného dodania nami ponúkaný.) Najneskôr do 30 kalendárnych dní obdržíte vrátené peniaze rovnakým spôsobom, ako sme ich obdržali. Prijaté peňažné prostriedky môžeme však vrátiť až po obdržaní vráteného tovaru alebo až preukážete, že ste tovar odoslali späť, podľa toho, čo nastane skôr.
Reklamácia tovaru
Súčasťou Všeobecných obchodných podmienok je tiež reklamačný poriadok, ktorý upravuje, ako postupovať v prípade, že chcete reklamovať výrobok zakúpený na našich stránkach. Vašu reklamáciu sa pokúsime vybaviť v najkratšej možnej lehote, najneskôr však do tridsiatich kalendárnych dní (od doručenia reklamácie).
SLOVENSKÁ REPUBLIKA
Slovenské objednávky budú vyzdvihnuté na vašej adrese a odvezené spoločnosťou UPS. Pre využitie tejto služby kontaktujte, prosím, zákaznícke centrum na email [email protected].
Pred odoslaním zásielky je nutné vyplniť požadovaný reklamačný formulár.
V žiadnom prípade neposielajte reklamovaný tovar na dobierku. Takéto zásielky nebudeme preberať. Berte, prosím, na vedomie, že použité kozmetické prípravky bez zjavného nedostatku nie je možné z hygienických dôvodov vracať. Ďakujeme za pochopenie.
Reklamačné oddelenie môžete kontaktovať e-mailom na [email protected] .
Ł
DODANIE
Pri objednávke na stránke www.kiehls.sk získate k nákupu nad 50 EUR automaticky dopravu ZDARMA. Zásielku Vám doručíme prostredníctvom SPS či Slovenskej pošty.
Ceny za dopravu
• SPS: pri objednávke do 12:00 doručujeme do 48 - 72 hodín počas pracovných dní
• SP:; pri objednávke do 12:00 doručujeme do 48 - 72 hodín počas pracovných dní
Spôsoby doručenia
SPS
Spôsob dopravy "SPS" zvoľte v prípade doručovania zásielky na Slovensko.
O doručení zásielky na vami uvedenú adresu budete informovaní e-mailom a sms. Komunikácia prebieha len elektronicky, nečakajte, prosím, na písomné oznámenie do poštovej schránky.
Slovenská pošta
Spôsob dopravy „Slovenská pošta“ si vyberte v prípade doručovania zásielky na Slovensko. Slovenská pošta Vám zásielku doručí vo všedné dni, najneskôr do 72 hodín od expedície z nášho skladu.
So Slovenskou poštou sa môžete spojiť cez Zákaznícku linku 0850 122 413 alebo [email protected] vo všedné dni od 8:00 do 17:00 hod. Pre viac informácií navštíte https://www.posta.sk/kontakty/zakaznicke-centrum.
Objednávky spracovávame od pondelka do piatka v poradí, v akom sú prijímané. Objednávky zadané po 12:00 môžu byť spracované až nasledujúci pracovný deň.
V prípade, že si chcete skontrolovať stav svojej objednávky, použite sledovacie číslo uvedené v e-maile s potvrdením odoslania, na stránkach príslušných dopravcov. Ak máte otázky týkajúce sa vašej objednávky, obráťte sa e-mailom na zákaznícky servis a my vám radi pomôžeme.