Main content
A collage featuring Kiehl's products alongside cheerful group photos from community events, emphasizing the brand's commitment to social initiatives and environmental awareness.

NAŠA CHARITATÍVNA ČINNOSŤ

Misia značky Kiehl's hlása, že máme "určitým spôsobom zvýšiť kvalitu komunity... vytvárať lepších občanov, lepšie firmy a lepšie komunity." S týmto cieľom zameriavame naše úsilie predovšetkým na zlepšovanie našich miestnych komunít smerovaním našich dobrovoľníckych aktivít na potreby a problémy ich občanov.

NÁŠ ZÁVÄZOK K NAŠIM
KOMUNITÁM

Prostredníctvom programu "Kiehl's Gives" uplatňujeme prístup zdola, aby sme pomohli miestnym komunitám zamerať sa na tri kľúčové oblasti: výskum AIDS, životné prostredie a problémy detí. K dnešnému dňu sme naviazali partnerstvo s vyše 50 charitatívnymi organizáciami po celom svete.

VÝSKUM AIDS

Vďaka svojim hlbokým koreňom v časti East Village je značka Kiehl's dlhoročným obhajcom v boji proti HIV/AIDS, choroby, ktorá zničila túto komunitu v 80. a 90. rokoch.

Zvyšovaním povedomia a finančných prostriedkov sa snažíme významne ovplyvniť počet prípadov HIV/AIDS po celom svete.

Kiehl's x Alicia Keys

V roku 2014 uzatvorila spoločnosť Kiehl's partnerstvo s umelkyňou a filantropkou Aliciou Keys, držiteľkou Grammy, aby spoločne poskytli deťom a rodinám postihnutým HIV dôstojné zaobchádzanie, starostlivosť a podporu. Kiehl's vďaka limitovanej edícii Midnight Recovery Concentrate nakoniec daroval organizácii 200 000 dolárov.

PROSTREDIE

Spoločnosť Kiehl's sa dlhodobo venuje záväzku rešpektovať a zvyšovať povedomie o našich oceánoch, parkoch a vonkajších priestoroch, a to vďaka recyklačnému programu, ktorý je súčasťou našich butikov už od 70. rokov. Ďalej máme spustené ďalšie iniciatívy v oblasti ochrany a získavania finančných prostriedkov v službách miestnych komunít.

Future Made Better je náš záväzok udržateľnosti k zodpovedným ingredienciám a zabezpečovaniu zdrojov, minimalizácii výrobného odpadu a ekologickému dizajnu predajní.

Kiehl's x John Legend

Priateľ značky Kiehl's, John Legend, pomohol vytvoriť limitovanú edíciu našej obľúbenej čistiacej pleťovej masky. Obal navrhol sám John so svojím podpisom a jeho výťažok priniesol príspevky charitatívnym organizáciám v oblasti životného prostredia po celom svete.

PROBLEMATIKA DETÍ

Do ponuky našich produktov hrdo zaraďujeme každého člena rodiny: mamičky, oteckov, bábätká a dokonca aj psíkov. Oslavujeme rodiny, ktoré žijú a pracujú v našich miestnych komunitách, pričom ich fotografie môžete nájsť v butikoch na našej Baby Wall dodnes.

Naše rodinné hodnoty sú základom nášho záväzku podporovať detské charitatívne organizácie. Našou víziou je vytvárať bezpečnejšie a udržateľnejšie prostredie pre deti prostredníctvom komunitných vzťahov a úsilia o získavaní finančných prostriedkov.

Kiehl's x Matthew McConaughey

V spolupráci s hercom Matthewom McConaugheym v prospech spoločnosti Autism Speaks, globálneho lídra v oblasti presadzovania autizmu, vydala značka Kiehl's limitovanú edíciu Ultra Facial Cream v roku 2017. Spoločnosť Kiehl's darovala 200 000 dolárov spoločnosti Autism Speaks na podporu úsilia o zabezpečenie prostriedkov pre deti a rodiny postihnuté týmto ochorením.

Philanthropy

Watch our Philanthropy Video and discover the various ways Kiehl's has been honoring communities--donating money to help cure HIV/AIDS, recycling, and raising money for women's health.

MISIA KIEHL'S

"Podnikanie, ktoré má zmysel, musí plniť účel svojej existencie. Nielen úlohu každodennej práce s cieľom zisku, ale aj nejakým spôsobom zvyšovať kvalitu komunity, ku ktorej sa zaviazala. Každá firma, rovnako ako každý človek, by mala prospievať ľuďom vo svojom okolí, a vďaka ich každodennému úsiliu posolstvo, ktoré tým odovzdáva, odhaľuje štandard kvality, na ktorom je založené jej celoživotné dielo.

My v Kiehl's dúfame, že vďaka kvalite našich produktov, spôsobu, akým sa naše každodenné kontakty dotýkajú spravodlivosti a férovosti, môžeme nejakým spôsobom komunikovať s tými, ktorí si možno neuvedomovali, že tieto hodnoty sú večné a obnoviteľné každý deň, a vedú tak k lepším občanom, lepším firmám a lepším komunitám.

Túto víziu sa snažíme neustále realizovať, a zároveň sa stále usilujeme slúžiť našim zákazníkom, našim komunitám a jeden druhému podľa svojich najlepších schopností.

Orientačna sprava
Pre čo najlepší zážitok, prosím, otočte zariadenie.