Main content
environmental awareness

NAŠA CHARITATÍVNA ČINNOSŤ

Misia značky Kiehl's hlása, že máme "určitým spôsobom zvýšiť kvalitu komunity... vytvárať lepších občanov, lepšie firmy a lepšie komunity." S týmto cieľom zameriavame naše úsilie predovšetkým na zlepšovanie našich miestnych komunít smerovaním našich dobrovoľníckych aktivít na potreby a problémy ich občanov.

NÁŠ ZÁVÄZOK K NAŠIM
KOMUNITÁM

Prostredníctvom programu "Kiehl's Gives" uplatňujeme prístup zdola, aby sme pomohli miestnym komunitám zamerať sa na tri kľúčové oblasti: výskum AIDS, životné prostredie a problémy detí. K dnešnému dňu sme naviazali partnerstvo s vyše 50 charitatívnymi organizáciami po celom svete.

VÝSKUM AIDS

Vďaka svojim hlbokým koreňom v časti East Village je značka Kiehl's dlhoročným obhajcom v boji proti HIV/AIDS, choroby, ktorá zničila túto komunitu v 80. a 90. rokoch.

Zvyšovaním povedomia a finančných prostriedkov sa snažíme významne ovplyvniť počet prípadov HIV/AIDS po celom svete.

Kiehl's x Alicia Keys

V roku 2014 uzatvorila spoločnosť Kiehl's partnerstvo s umelkyňou a filantropkou Aliciou Keys, držiteľkou Grammy, aby spoločne poskytli deťom a rodinám postihnutým HIV dôstojné zaobchádzanie, starostlivosť a podporu. Kiehl's vďaka limitovanej edícii Midnight Recovery Concentrate nakoniec daroval organizácii 200 000 dolárov.

PROSTREDIE

Spoločnosť Kiehl's sa dlhodobo venuje záväzku rešpektovať a zvyšovať povedomie o našich oceánoch, parkoch a vonkajších priestoroch, a to vďaka recyklačnému programu, ktorý je súčasťou našich butikov už od 70. rokov. Ďalej máme spustené ďalšie iniciatívy v oblasti ochrany a získavania finančných prostriedkov v službách miestnych komunít.

Future Made Better je náš záväzok udržateľnosti k zodpovedným ingredienciám a zabezpečovaniu zdrojov, minimalizácii výrobného odpadu a ekologickému dizajnu predajní.

Kiehl's x John Legend

Priateľ značky Kiehl's, John Legend, pomohol vytvoriť limitovanú edíciu našej obľúbenej čistiacej pleťovej masky. Obal navrhol sám John so svojím podpisom a jeho výťažok priniesol príspevky charitatívnym organizáciám v oblasti životného prostredia po celom svete.

PROBLEMATIKA DETÍ

Do ponuky našich produktov hrdo zaraďujeme každého člena rodiny: mamičky, oteckov, bábätká a dokonca aj psíkov. Oslavujeme rodiny, ktoré žijú a pracujú v našich miestnych komunitách, pričom ich fotografie môžete nájsť v butikoch na našej Baby Wall dodnes.

Naše rodinné hodnoty sú základom nášho záväzku podporovať detské charitatívne organizácie. Našou víziou je vytvárať bezpečnejšie a udržateľnejšie prostredie pre deti prostredníctvom komunitných vzťahov a úsilia o získavaní finančných prostriedkov.

Kiehl's x Matthew McConaughey

V spolupráci s hercom Matthewom McConaugheym v prospech spoločnosti Autism Speaks, globálneho lídra v oblasti presadzovania autizmu, vydala značka Kiehl's limitovanú edíciu Ultra Facial Cream v roku 2017. Spoločnosť Kiehl's darovala 200 000 dolárov spoločnosti Autism Speaks na podporu úsilia o zabezpečenie prostriedkov pre deti a rodiny postihnuté týmto ochorením.

Philanthropy

Watch our Philanthropy Video and discover the various ways Kiehl's has been honoring communities--donating money to help cure HIV/AIDS, recycling, and raising money for women's health.

MISIA KIEHL'S

"Podnikanie, ktoré má zmysel, musí plniť účel svojej existencie. Nielen úlohu každodennej práce s cieľom zisku, ale aj nejakým spôsobom zvyšovať kvalitu komunity, ku ktorej sa zaviazala. Každá firma, rovnako ako každý človek, by mala prospievať ľuďom vo svojom okolí, a vďaka ich každodennému úsiliu posolstvo, ktoré tým odovzdáva, odhaľuje štandard kvality, na ktorom je založené jej celoživotné dielo.

My v Kiehl's dúfame, že vďaka kvalite našich produktov, spôsobu, akým sa naše každodenné kontakty dotýkajú spravodlivosti a férovosti, môžeme nejakým spôsobom komunikovať s tými, ktorí si možno neuvedomovali, že tieto hodnoty sú večné a obnoviteľné každý deň, a vedú tak k lepším občanom, lepším firmám a lepším komunitám.

Túto víziu sa snažíme neustále realizovať, a zároveň sa stále usilujeme slúžiť našim zákazníkom, našim komunitám a jeden druhému podľa svojich najlepších schopností.

Orientačna sprava
Pre čo najlepší zážitok, prosím, otočte zariadenie.